«Кофеин» з в у к о з а п и с ь
Студия Новости mp3 Гостевая книга Контактная информация English
 
 
События
Шутки
Архив
 

 

Две недлинных сказки
Две недлинных сказки
ГуляйГород - GG
ГуляйГород - GG
Полювання на Пісню 2015
Полювання на Пісню 2015
Сказочка про яйцо
Сказочка про яйцо
NoveMore. Дороги
NoveMore. Дороги
Пісні Трьох Морів. Shopping Hour
Пісні Трьох Морів. Shopping Hour
Театральні роботи
Театральні роботи
Марія Бурмака Тінь по воді
Марія Бурмака Тінь по воді
Представте себе
Представте себе
Illaria. 13 місяців
Illaria. 13 місяців
BeTwins
BeTwins
Jazz с Алексеем Коганом
Jazz с Алексеем Коганом
Kofein for Eurovision
Kofein for Eurovision
Радість
Радість
Увидимся
Увидимся
Amor
Amor
Дитячий альбом
Дитячий альбом
Марія Бурмака / Пітер Ярроу
Марія Бурмака / Пітер Ярроу
По-вільно
По-вільно
Не забувається любов
Не забувається любов
Sunce Вітер
Sunce Вітер
Назавжди
Назавжди
Спи моє сонечко
Спи моє сонечко
Blaxta Boy "В Африке"
Blaxta Boy "В Африке"
Svet & Tanya Sha «Ten Step Journey»
Svet & Tanya Sha «Ten Step Journey»
Записки юного врача
Записки юного врача
Джазовые портреты
Джазовые портреты
Voices from My Soul
Voices from My Soul
Тепер і Потім
Тепер і Потім
Shopping Hour
Shopping Hour
Кофеин. Тартак. Гуляйгород
Кофеин. Тартак. Гуляйгород
Lotus feat. Rosava
Lotus feat. Rosava
Оцетні стандарти
Оцетні стандарти
Перший комерційний
Перший комерційний
В джазе только девушки – 2
В джазе только девушки – 2
Україно, вперед!
Україно, вперед!
F5
F5
Зелене
Зелене
BraviBelli
BraviBelli
Аби Музику Слухали
Аби Музику Слухали
Музыкальный магазин Robik-Music

 

   

Абы МС - Оцетні стандарти | 02.02.2007

Трекліст:

1. самба сам-на-сам / samba de una nota so by antonio c. jobim
2. фанкфурт / funk [rmx] (feat. аркадій шилклопер) by arkadiy shilkloper
3. єдине, що я можу сказати / mo' scully (feat. сашко положинський) by syd mcsham
4. опівнічносинє / midnight blues by kenny burrel
5. [кОдакУбіку]
6. (ну то й що?) велике діло/ so what? by miles davis
7. милий милий / chega de saudade by antonio c. jobim
8. конаймо!/ con alma by dizzy gillespie
9. ще / ishlo divcha (traditional)
10. римські / rimsky by dizzy gillespie & arturo sandoval
11. [ікримірим]
12. блюз для всіх/ all blues by miles davis
13. стиха / softly [dance bonus] by sigmund romberg


абы мс:
олена львова – вокал (1, 7, 9, 13)
петро яковчеко – труба (3, 6, 8, 9, 10, 12, 13)
таня ша – аранжування, клавішні, вокал (10), оркестування струнних.
геннадій сидоров – аранжування, тексти (1, 3, 5-7, 9-13), гітари (1, 4, 7, 9, 12), spoken vocals (1, 6, 10, 12), семпл-донарство (5, 6, 7, 8), програмування барабанів.

featuring:
сашко положинській - spoken vocals (3)
aркадій шилклопер – валторна (2)

за участі:
віталій іванов – тенор-саксофон (6)
олег путятін – бас (7, 9)
ігор чернов – сопрано (1) і тенор (2, 3, 7, 9) саксофони, кларнет (3)
олексій сагітов – тромбон (10)
павло столбов – e-mu b-3 (8)
володимир зинковський – флейта (4)
олександр береговський – перкусія (7)
спасибі всім семпл-донарам і валентинові матіюку.

(2-13) накопичення та зведення – студія Кофеїн, 2005-2006 рік, звукорежисер (2-13) - андрій макаренко.
(1, 7, 9) було накопичено на студії RRI 2001 року, звукорежисура і зведення (1) – олег артим.

мастеринг - студія Кофеїн, 2006 рік.

подяка - вільяму берроузу за “чорний вітер у кістках”, авторам саундтреку до стрічки Crossroads за натхнення щодо midnight blue, олександрові кубишкіну за воскресіння HDD із проектами пісень до цього диску.

Модель з обкладинки – Мила Хіміч
Фото – Юлія Березовська

*

Професійні аранжувальники – це своєрідні музичні загони спецпризначення – вони мають вирішувати завдання будь якої складності і реагувати на всі нові тенденції у світовій музиці.

Диск “Оцетні стандарти” – рідкісний випадок, коли у таких людей вистачає часу випускати власний продукт. Він не претендує на популярність серед, скажімо, учнів ПТУ чи домогосподарок, натомість є збіркою думок АБЫ МС у аудіо-форматі - щодо себе і своєї улюбленої музики. Окрім того, це певна музична акробатика і провокування сталих законів ринку.

Абы МС – взагалі проект дуже незвичний для вітчизняного шоу-бізнесу. Їх зрідка можна побачити на публіці, вони ігнорують музичні “тусовки” і не виявляють бажання концертувати. Натомість, фанатично віддані студійній роботі і експериментуванню із різними стилями.

Останніми роками Абы МС відзначилися своєю участю у численних цікавих проектах і здобули репутації чи не найкращих реміксерів. На їхньому рахунку – роботи для “Тартака”, “Фактично Самих”, “Крихитки Цахес”, Ричарда, “BraviBelli”. Абы МС є авторами і аранжувальниками неофіційного гімну Національної Олімпійської збірної, у записі якого брали Наталя Могилевська, Кузьма Скрябін, Сашко Положинський і Фагот з “ТНМК”.

Альбом “Оцетні стандарти” – вже третій, які музиканти видають під маркою Абы МС. Ця збірка є дещо божевільною сумішшю з сучасної електронної музики і пісень, які стали джазовою класикою, тобто стандартами (звідси походить назва альбому). Робота над диском тривала дуже довго – аж 5 років: Абы МС весь час відволікалися на щось інше.
Попри це, диск виглядає цілісно. І завдяки цьому – різнобарвно. У ньому є ознаки таких стилів як house, drum’n’bass, trip-hop, цікаві експерименти зі змішування таких стилів-антиподів як funk і з techno. При цьому Абы МС не абсолютно не комплексують щодо імен знаних композиторів, твори яких зібрано на диску, і оздоблюють все це фірмовим гумором.

«Найкомерційнішою» з оцетних стандартів, певно, є заключна пісня – «Стиха», диско-бойовик, який блискуче виконала Олена Львова.

У створенні альбому брали участь дуже відомі музиканти – Сашко Положинський (реп у треку “Єдине, що я можу сказати”), кращий у світі джазовий валторніст Аркадій Шелклопер (“Фанкфурт”), а ще знані сайдмени: саксофоніст Віталій Іванов (“Фест”, гурт Таїсії Повалій, Марія Бурмка, Млада); перкусист Олександр Береговський (“RJ Orchestra”, “Океан Ельзи”, “Lama”); скретчер Валентин Матіюк (“Boombox”); тромбоніст Олексій Сагітов (“Вася Club”), і ще багато інших.

www.compmusic.kiev.ua

*
самба сам-на-сам / samba de una nоta so by antonio c. jobim

знову самба сам-на-сам із рання
і до самозабуття,
і коли я чув свій пульс востаннє,
то було кумедне відчуття.

вхід на той бік вже відкрито,
йду і мій login ‘сезам’,
там пульсує соковита
самба сам-на-сам.

знову самба сам-на-сам із чорним
вітром у кістках моїх,
всі слова – цнотливе напів-порно,
і кому таке потрібне? сміх!

сни яскраві, dolce vita,
по очах тече бальзам,
300 террабайт брехні та
самба сам-на-сам.

самба на пів сонця, напівсон,
на пів землі, на ціле небо,
велике небо.

навпіл розтинає горизонт
ладнає біль навколо тебе.
навколо тебе.

знову самба сам-на-сам і ризик
вмить розпастись на озон,
коли я вмикаю телевізор,
він чомусь показує мій сон.

можуть все змінити білі сльози,
але я не вірю тим сльозам,
мій танцпол – мій власний мозок…
самба сам-на-сам.

знову самба сам-на-сам із рання
і до самбо-забуття...

єдине, що я можу сказати / mo' scully by syd mcshamm

чи то кращої долі
я не бачу собі,
чи де пишеться воля
на отому гербі.

чи ми гірші у драфті?
чи останні з усіх?
з церкви Спаса на Нафті
вже виносять святих,

всіх збирають до кола,
й спати клАдуть докупи,
це вам – Оле Лукойле
з парасолею в дупі.

це та коханка беззуба,
котра про всіх вас подбає...
адже російською слово “люба”
звучить як “любая”.

*

підкинь, Боже, монету,
і розкрий план оцей –
чи врятуєш мене Ти,
чи натиснеш don’t save?

чи відірвеш всі м'язи
від кісток та суглобів?
чи наступного разу
всіх накриє Білобиль?

якими марними втратами
нас ще притисне з гори?
хто і як нами гратиме,
коли вже дійде до гри?

та я не знаю, хто вичавить
із Нього “так” або “ні”,
невже новий рівень відчаю
це все, що світить мені?

*
For mo’ Scully
Oh, good golly!
Everyone’s crying, appealing and calling.
The rich, the poor, the judge, the thief,
And everyone saying:
‘I Want To Believe’.

*
а в сусідській у хаті
на війну усі вбрані -
в дитсадку - всі у хакі,
вихователь – в армані,

він сідає окремо –
невеличкий, блідий,
і намащує кремом
від погонів сліди.

всі полюють на всіх,
є загальна мета,
стріляти в своїх –
немає питань!

та на вулиці ніч
і за вікнами жовтень,
і єдине, що я можу сказати:
“пішов ти...”

[кОдакУбику]

ми з ‘Midnight Blue’ робили чи то сагу, чи то раггу,
одначе, двинув кони наш старий хард-диск.
проте, з’явився Кубик, що він мав наснагу,
мав Norton disk editor й драйвер ruki.sys.

вони з Андрієм бутилися з ROM-у,
якісь там дрова позливали із дискет,
і доки не владнали, геть не знали втоми.
хороші люди є на світі...отаке...

велике діло (ну то й що?) / so what? by miles davis

всі лізуть вище, лізуть вгору, спробуй, може й ти,
і то не сором, ніякий не бруд - таке робити,
бо смерть лікується погано – так завжди було,
і всі шукають, як їм вижити...

велике діло!
велике діло, ну то й що?

милий милий / chega de saudade by antonio c. jobim

милий, милий, де мій дім?
я так втомилась, але справа не в тім…

ніч марнує тіло,
ламає крила,
лишає душу в самоті…

я ловила подих твій,
я йшла за ним, допоки мала сили
ти казав: не смій,
та я цього не вміла,
я зголодніла за тобою, милий мій.

милий, милий, вкрий мене –
земля колись так само проковтне.

скільки невідомо
я йду додому
і віддаляюсь з кожним днем.

на моїх долонях є
штрих-код, де навхрест лінії життя і втоми,
розтає
на ньому ніжність твОя,
мій милий, я так зголодніла за тобою…

милий, милий «так» – це «ні»,
навіщо бУло снитися мені...

всі дощі й застуди –
я все забуду,
я все віддам заради снів.

як мені знайти тепло…
підземка від Печерська йде в нікуди,
може, все було,
а, може, тільки й буде,
що цей контрольний поцілунок у чоло…

ще / ishlo divcha (traditional)

світ за склом моїх очей
тисне на мене, кудись летить,
по губах, як мед тече
і біля ніг мов собака спить.пить.

світ за склом моїх очей
йде кожен день на нову війну.
підійма мене з нікчем,
щоб подивитись, як я стрибну.

світ за склом моїх очей
збільшує оберти день у день.
ми на рівних, ми іще
граєм, хто перший із нас впаде.

світ за склом моїх очей
руки мені як вогонь пече.
тре на порох, б'є ущент…
let my people ще.

римські / rimsky by dizzy gillespie & arturo sandoval

римські канікули, нижня європа
римські дощі… куди ти втечеш?
в серці твоїм – нудьга і добробут
і шелести мертвих електромереж,

спогади жовті водою розмиті…
римські канікули, світ, і ти один на світі.

римські канікули, місто тебе ковтає,
римські дощі і шталева трава,
ти багато забув і цього не згадаєш,
все більше і більше твоя голова,

хтось дихає в спину і каже: “мерщій!”
римські канікули, римські дощі.

римські канікули, що тобі зичать
римські дощі? євробруд, євросон,
неоновий порох вкриває обличчя,
а тіло поволі вкриває бетон…

і що ти залишиш у себе в душі?
римські канікули, римські дощі.

[іКриміРим]

… навколо кохання, прекрасне і дивне!
- Скажіть, Коломбіно, ви – ВІЛ-позитивна?

блюз для всіх / all blues by miles davis

ще не вмерло те, що взагалі-то мало б,
буде ще останній гріх.
плач, у_раїно, все так невдало,
радіохвилі б’ються з-під ніг.

і ти спокійно засинаєш,
як о дванадцятій вночі лунає
для своїх і для чужих
для нас,
для них –
блюз для всіх.

коли червоне те, що точиться з-під шкіри,
йди шукай нових доріг.
що з того, що Господь у тебе теж не вірить,
що з того, що це дивний збіг.

хоч всі давно по вуха ситі,
опівночі звучить по світі
для своїх і для чужих
для нас,
для них


стиха

стиха
сонце над містом сходить,
ніби мені доводить –
все розпочнеться знов.

стиха,
пошепки, як в тумані,
стигне, зникає, тане,
гине моя любов.

але все ж таки
я ще не зачиняю вікна,
не кажу я, що звикну,
це не мої слова:
я надто жива!

стиха
землю розділять двоє,
але вже нас з тобою
значно менше, ніж два.

стиха
йду поміж люди знову,
я вже давно готова
бути, як всі вони.

стиха
плач, моє бідне серце,
тим, хто на гору вдерся
легко летіти вниз.

але все ж таки
я ще не зачиняю вікна,
не кажу я, що звикну,
це не мої слова:
я надто жива!

стиха
сонце над містом сходить,
ніби мені доводить –
я кожен день нова.

   
 
Designed by
к началу страницы